Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/902
Назва: Маркетингові дослідження ринку В2В в Інтернет-середовищі
Автори: Литовченко, І.Л.
Бібліографічний опис: Литовченко І. Л. Маркетингові дослідження ринку В2В в Інтернет-середовищі / І. Л. Литовченко // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2011. – Вип. 41, ч. 2. - С. 76-83.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Одеський державний економічний університет
Короткий огляд (реферат): Досліджено територіальну диференціація економіки України по комплексу показників, що відображають інноваційний розвиток. На її основі запропоновано класифікацію адміністративних областей для оцінки потенціалу формування Інтернет-середовища з метою ефективної діяльності вітчизняних промислових підприємств в умовах перехіду до інформаційної економіки. The territorial differentiation of economy of Ukraine was researched with the help of the complex of indexes which represent innovative development. On its basis it was offered classification of administrative areas for the estimation of potential of Internetenvironment with the purpose of effective activity the domestic industrial enterprises in the conditions of the informative economy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/902
Розташовується у зібраннях:Випуск 1, № 41



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.