Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/902
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитовченко, І.Л.-
dc.date.accessioned2013-12-16T06:51:03Z-
dc.date.available2013-12-16T06:51:03Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЛитовченко І. Л. Маркетингові дослідження ринку В2В в Інтернет-середовищі / І. Л. Литовченко // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2011. – Вип. 41, ч. 2. - С. 76-83.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/902-
dc.description.abstractДосліджено територіальну диференціація економіки України по комплексу показників, що відображають інноваційний розвиток. На її основі запропоновано класифікацію адміністративних областей для оцінки потенціалу формування Інтернет-середовища з метою ефективної діяльності вітчизняних промислових підприємств в умовах перехіду до інформаційної економіки. The territorial differentiation of economy of Ukraine was researched with the help of the complex of indexes which represent innovative development. On its basis it was offered classification of administrative areas for the estimation of potential of Internetenvironment with the purpose of effective activity the domestic industrial enterprises in the conditions of the informative economy.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський державний економічний університетru_RU
dc.titleМаркетингові дослідження ринку В2В в Інтернет-середовищіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 1, № 41



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.