Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/903
Назва: Формування економічної стратегії підприємства харчової промисловості в умовах невизначеності ринкового середовища
Автори: Місько, Г.А.
Саєнсус, М.А.
Мисько, А.А.
Саенсус, М.А.
Misko, G.
Saiensus, M.
Бібліографічний опис: Саєнсус М.А. Формування економічної стратегії підприємства харчової промисловості в умовах невизначеності ринкового середовища / М. А. Саєнсус, Г. А. Місько // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2011. – Вип. 40, ч. 2. - С. 110-116.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Одеський державний економічний університет
Короткий огляд (реферат): У статті проведено дослідження проблеми щодо формування економічної стратегії підприємства в умовах невизначеності ринкового середовища. Розглянуто основні види невизначеності та надано методику оцінки ризику банкрутства, яка є інструментом для визначення стану економічної стратегії підприємства.The article research the problem of forming an economic strategy of the enterprise in a market environment of uncertainty. The main types of uncertainty and risk assessment methodology provided bankruptcy,which is a tool for determining the status of economic strategy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/903
Розташовується у зібраннях:Випуск 40
Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Кафедра менеджменту організацій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.