Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/903
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМісько, Г.А.-
dc.contributor.authorСаєнсус, М.А.-
dc.contributor.authorМисько, А.А.-
dc.contributor.authorСаенсус, М.А.-
dc.contributor.authorMisko, G.-
dc.contributor.authorSaiensus, M.-
dc.date.accessioned2013-12-16T07:00:39Z-
dc.date.available2013-12-16T07:00:39Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationСаєнсус М.А. Формування економічної стратегії підприємства харчової промисловості в умовах невизначеності ринкового середовища / М. А. Саєнсус, Г. А. Місько // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2011. – Вип. 40, ч. 2. - С. 110-116.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/903-
dc.description.abstractУ статті проведено дослідження проблеми щодо формування економічної стратегії підприємства в умовах невизначеності ринкового середовища. Розглянуто основні види невизначеності та надано методику оцінки ризику банкрутства, яка є інструментом для визначення стану економічної стратегії підприємства.The article research the problem of forming an economic strategy of the enterprise in a market environment of uncertainty. The main types of uncertainty and risk assessment methodology provided bankruptcy,which is a tool for determining the status of economic strategy.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський державний економічний університетru_RU
dc.titleФормування економічної стратегії підприємства харчової промисловості в умовах невизначеності ринкового середовищаru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 40
Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Кафедра менеджменту організацій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.