Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9048
Назва: Довіра як умова існування демократичного суспільства : філософсько-освітній аспект
Інші назви: Trust as a condition for the existence of a democratic society: the philosophical and educational aspect
Автори: Юшкевич, Ю.С.
Yushkevych, Y.
Бібліографічний опис: Юшкевич Ю. С. Довіра як умова існування демократичного суспільства : філософсько-освітній аспект / Ю. С. Юшкевич // Методологія та технологія сучасного філософського пізнання: матеріали ІІІ Міжнар. наук. конф. студентів. – Одеса : ДЗ «ПДПУ ім. К. Д. Ушинського, 2016. – С. 232-235.
Дата публікації: 2016
Ключові слова: система освіти
демократизація
довіра
євроінтеграція
democratization
education system
European integration
trust
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є визначення шляху подальшого розвитку сучасної української системи освіти, що знаходиться в процесі трансформаційних змін, детермінованих євроінтегрційними процесами, та виявлення найбільш актуальних для неї цінностей. У результаті даного дослідження було зроблено висновок, що євроінтеграційні процеси, якими характеризується розвиток сучасного українського соціуму, обумовлюють необхідність демократизації суспільного, політичного та культурного життя нашої держави. Конститутивним принципом сучасної системи освіти, згідно якого має відбуватися взаємодія всіх складових цієї системи, зокрема учасників освітнього процесу, повинна бути довіра.
The purpose of this study is to determine the way of further development of the modern Ukrainian system of education, that is in the process of transformational changes determined by European integration processes, and to identify the most relevant values for it. It was concluded, that the European integration processes, that characterized the development of the modern Ukrainian society, necessitate the democratization of the social, political and cultural life of our state. The constitutive principle of the modern education system, according to which the interaction of all the components of this system, in particular the participants of the educational process, must occur, must be trust.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9048
Розташовується у зібраннях:Кафедра філософії, історії та політології



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.