Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9065
Назва: Стратегія виходу підприємства на зовнішній ринок: аналіз та шляхи удосконалення ( на прикладі СПАТ «Україна»)
Інші назви: He strategy of the company's exit to the foreign market: analysis and ways of improvement (for example, APJSC UKRAINE)
Автори: Журавльова, Т.С.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: стратегія
зовнішньоекономічна стратегія
світовий аграрний ринок
сільськогосподарське підприємство
прямий та непрямий експорт
strategy
foreign economic strategy
world agrarian market
agricultural enterprise
direct and indirect export
Короткий огляд (реферат): Мета дипломної роботи полягає у теоретичному обґрунтуванні та визначенні перспективи розвитку виходу сільськогосподарського підприємства СПАТ «Україна».
The subject of the study is a certain activity of the company on the international market.The purpose of the thesis is the theoretical substantiation and the prospects of the development of the output of the agricultural enterprise of Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9065
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.