Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9173
Title: Формування комунікативної стратегії підприємства
Other Titles: Formation of the communicative strategy of the enterprise
Authors: Горбулін, М.О.
Issue Date: 2018
Keywords: комунікативна стратегія
ринок коньяку
стадія життєвого циклу товару
програма заходів
економіко-математична модель
communicative strategy
cognac market
stage of product life cycle
program of events
economic and mathematical model
Abstract: У роботі досліджено основні підходи до вивчення поняття «комунікативна стратегія» та вивчено основні класифікації комунікативних стратегій підприємства. Проаналізовано ринок коньяку України визначено основні фактори його скорочення. Сформовано рекомендації щодо формування комунікативної стратегії ПрАТ «Одеський коньячний завод» на основі концепції життєвого циклу товару та розроблено заходи з реалізації комунікативної стратегії підприємства.
The paper investigates the main approaches to the study of the concept of "communicative strategy" and studies the main classifications of the company's communication strategies. The market of cognac of Ukraine has been analyzed. The main factors of its reduction are determined. The recommendations for the formation of the communicative strategy of PJSC "Odessa Cognac Factory" on the basis of the product life cycle concept were formulated and measures for implementing the communicative strategy of the enterprise were developed.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9173
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Горбулін М.О. Кваліфікаційна робота.pdf213,28 kBAdobe PDFView/Open
Горбулін М.О. Реферат.pdf504,7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.