Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9173
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорбулін, М.О.-
dc.date.accessioned2019-04-19T08:10:37Z-
dc.date.available2019-04-19T08:10:37Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9173-
dc.description.abstractУ роботі досліджено основні підходи до вивчення поняття «комунікативна стратегія» та вивчено основні класифікації комунікативних стратегій підприємства. Проаналізовано ринок коньяку України визначено основні фактори його скорочення. Сформовано рекомендації щодо формування комунікативної стратегії ПрАТ «Одеський коньячний завод» на основі концепції життєвого циклу товару та розроблено заходи з реалізації комунікативної стратегії підприємства.ru_RU
dc.description.abstractThe paper investigates the main approaches to the study of the concept of "communicative strategy" and studies the main classifications of the company's communication strategies. The market of cognac of Ukraine has been analyzed. The main factors of its reduction are determined. The recommendations for the formation of the communicative strategy of PJSC "Odessa Cognac Factory" on the basis of the product life cycle concept were formulated and measures for implementing the communicative strategy of the enterprise were developed.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectкомунікативна стратегіяru_RU
dc.subjectринок коньякуru_RU
dc.subjectстадія життєвого циклу товаруru_RU
dc.subjectпрограма заходівru_RU
dc.subjectекономіко-математична модельru_RU
dc.subjectcommunicative strategyru_RU
dc.subjectcognac marketru_RU
dc.subjectstage of product life cycleru_RU
dc.subjectprogram of eventsru_RU
dc.subjecteconomic and mathematical modelru_RU
dc.titleФормування комунікативної стратегії підприємстваru_RU
dc.title.alternativeFormation of the communicative strategy of the enterpriseru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.