Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9174
Назва: Формування конкурентних переваг підприємства на ринку туристичних послуг
Інші назви: Formation of competitive advantages of the enterprise in the market travel services
Автори: Дем'янчук, К.Ф.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: ринок туристичних послуг
конкурентна перевага
підприємства
tourist services market
competitive advantage
enterprises
Короткий огляд (реферат): Метою дипломної роботи є дослідження теоретичних основ формування конкурентних переваг підприємства та застосування отриманих знань для укріплення конкурентної позиції ТОВ «Апіс Тревел».
The purpose of the thesis is to study the theoretical foundations of formation Competitive Advantages of the Enterprise and Application of the Knowledge Gained for strengthening of the competitive position of LLC "Apis Travel".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9174
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.