Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9182
Назва: Формування конкурентних переваг торговельного підприємства
Інші назви: Formation of trading enterprise's competitive advantages
Автори: Полонська, Ю.О.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: конкурентна перевага
ринок DIY - товарів
метод п’яти конкурентних сил
competitive advantage
DIY goods market
method of five competitive forces
Короткий огляд (реферат): У роботі досліджено теоретичні аспекти формування конкурентних переваг підприємства. Проаналізовано ринок послуг торгівлі DIY – товарами України з використанням методу п’яти конкурентних сил М. Портера. Обґрунтовано заходи щодо формування конкурентних переваг ПрАТ "Нова Лінія".
The master thesis investigates the theoretical aspects of the formation of the enterprise's competitive advantages. The Ukrainian market of DIY goods' trade is analyzed. It was done with using of M. Porter's method of the five competitive forces. The measures to form the competitive advantages of PJSC "Nova Liniya" are grounded.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9182
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.