Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9182
Title: Формування конкурентних переваг торговельного підприємства
Other Titles: Formation of trading enterprise's competitive advantages
Authors: Полонська, Ю.О.
Issue Date: 2018
Keywords: конкурентна перевага
ринок DIY - товарів
метод п’яти конкурентних сил
competitive advantage
DIY goods market
method of five competitive forces
Abstract: У роботі досліджено теоретичні аспекти формування конкурентних переваг підприємства. Проаналізовано ринок послуг торгівлі DIY – товарами України з використанням методу п’яти конкурентних сил М. Портера. Обґрунтовано заходи щодо формування конкурентних переваг ПрАТ "Нова Лінія".
The master thesis investigates the theoretical aspects of the formation of the enterprise's competitive advantages. The Ukrainian market of DIY goods' trade is analyzed. It was done with using of M. Porter's method of the five competitive forces. The measures to form the competitive advantages of PJSC "Nova Liniya" are grounded.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9182
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.