Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9182
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолонська, Ю.О.-
dc.date.accessioned2019-04-19T12:40:55Z-
dc.date.available2019-04-19T12:40:55Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9182-
dc.description.abstractУ роботі досліджено теоретичні аспекти формування конкурентних переваг підприємства. Проаналізовано ринок послуг торгівлі DIY – товарами України з використанням методу п’яти конкурентних сил М. Портера. Обґрунтовано заходи щодо формування конкурентних переваг ПрАТ "Нова Лінія".ru_RU
dc.description.abstractThe master thesis investigates the theoretical aspects of the formation of the enterprise's competitive advantages. The Ukrainian market of DIY goods' trade is analyzed. It was done with using of M. Porter's method of the five competitive forces. The measures to form the competitive advantages of PJSC "Nova Liniya" are grounded.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectконкурентна перевагаru_RU
dc.subjectринок DIY - товарівru_RU
dc.subjectметод п’яти конкурентних силru_RU
dc.subjectcompetitive advantageru_RU
dc.subjectDIY goods marketru_RU
dc.subjectmethod of five competitive forcesru_RU
dc.titleФормування конкурентних переваг торговельного підприємстваru_RU
dc.title.alternativeFormation of trading enterprise's competitive advantagesru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.