Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9211
Назва: Маркетинг торгово-посередницьких підприємств на базі «Національної мережі продуктових магазинів АТБ-маркет»
Інші назви: Marketing of trade and intermediary enterprises on the basis of the «National network of grocery stores ATB-market»
Автори: Бубіліч, Є.В.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: торгово-посередницькі підприємства
продуктові магазини
маркетингова діяльність
trade and intermediary enterprises
grocery stores
marketing activities
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження – розкрити особливості та перспективи маркетингової діяльності компанії ТОВ «АТБ-маркет».
The purpose of the study – to reveal the features and prospects of marketing activities of the company "ATB-market".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9211
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf213,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.