Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9211
Title: Маркетинг торгово-посередницьких підприємств на базі «Національної мережі продуктових магазинів АТБ-маркет»
Other Titles: Marketing of trade and intermediary enterprises on the basis of the «National network of grocery stores ATB-market»
Authors: Бубіліч, Є.В.
Issue Date: 2018
Keywords: торгово-посередницькі підприємства
продуктові магазини
маркетингова діяльність
trade and intermediary enterprises
grocery stores
marketing activities
Abstract: Мета дослідження – розкрити особливості та перспективи маркетингової діяльності компанії ТОВ «АТБ-маркет».
The purpose of the study – to reveal the features and prospects of marketing activities of the company "ATB-market".
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9211
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дипломна робота.pdf213,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.