Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9211
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБубіліч, Є.В.-
dc.date.accessioned2019-04-20T20:09:39Z-
dc.date.available2019-04-20T20:09:39Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9211-
dc.description.abstractМета дослідження – розкрити особливості та перспективи маркетингової діяльності компанії ТОВ «АТБ-маркет».ru_RU
dc.description.abstractThe purpose of the study – to reveal the features and prospects of marketing activities of the company "ATB-market".-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectторгово-посередницькі підприємстваru_RU
dc.subjectпродуктові магазиниru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjecttrade and intermediary enterprisesru_RU
dc.subjectgrocery storesru_RU
dc.subjectmarketing activitiesru_RU
dc.titleМаркетинг торгово-посередницьких підприємств на базі «Національної мережі продуктових магазинів АТБ-маркет»ru_RU
dc.title.alternativeMarketing of trade and intermediary enterprises on the basis of the «National network of grocery stores ATB-market»ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf213,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.