Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9212
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХанкільдеєва, Л.І.-
dc.date.accessioned2019-04-20T20:14:49Z-
dc.date.available2019-04-20T20:14:49Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9212-
dc.description.abstractГоловна мета розробки комплексу маркетингу - забезпечення стійких конкурентних переваг компанії, завоювання міцних ринкових позицій.ru_RU
dc.description.abstractThe main goal of the marketing mix development is to ensure sustainable competitive advantages of the company, to gain a strong market position.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльність підприємстваru_RU
dc.subjectmarketing activity of the enterpriseru_RU
dc.titleВдосконалення маркетингової діяльності підприємстваru_RU
dc.title.alternativeImprovement of marketing activity of the enterpriseru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf235,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.