Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9214
Title: Планування маркетингової діяльності підприємства
Other Titles: Planning of marketing activities of the enterprise
Authors: Самойленко, О.С.
Issue Date: 2018
Keywords: маркетинг
планування маркетингу
маркетинговий план
комплекс маркетингу
конкурентоспроможність
marketing
marketing planning
marketing plan
marketing mix
competitiveness
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні основи планування маркетингової діяльністю підприємств, проаналізовано маркетингову діяльність фітнес клубу «Фреш», досліджено маркетингове середовище підприємства та його комплекс маркетингу за допомогою таких методів як конкурентний аналіз, STEP-аналіз, SWOT-аналіз. Пропонуються основні напрями удосконалення системи планування маркетинговою діяльністю фітнес клубу «Фреш» шляхом розробки рекомендацій щодо удосконалення системи організації та планування маркетингу на підприємстві, запропоновано заходи щодо планування впровадження нових видів послуг до асортименту клубу.
The paper deals with the theoretical basis of planning marketing activities of enterprises, analyzed the marketing activities of the fitness club "Fresh", investigated the marketing environment of the enterprise and its marketing mix using such methods as competitive analysis, STEP-analysis, SWOT-analysis. The main directions of improvement of system of planning by marketing activity of fitness club "Fresh" by development of recommendations for improvement of system of the organization and planning of marketing at the enterprise are offered, actions for planning of introduction of new types of services to the range of club are offered.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9214
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дипломна робота.pdf186,01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.