Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9214
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСамойленко, О.С.-
dc.date.accessioned2019-04-20T20:25:26Z-
dc.date.available2019-04-20T20:25:26Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9214-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні основи планування маркетингової діяльністю підприємств, проаналізовано маркетингову діяльність фітнес клубу «Фреш», досліджено маркетингове середовище підприємства та його комплекс маркетингу за допомогою таких методів як конкурентний аналіз, STEP-аналіз, SWOT-аналіз. Пропонуються основні напрями удосконалення системи планування маркетинговою діяльністю фітнес клубу «Фреш» шляхом розробки рекомендацій щодо удосконалення системи організації та планування маркетингу на підприємстві, запропоновано заходи щодо планування впровадження нових видів послуг до асортименту клубу.ru_RU
dc.description.abstractThe paper deals with the theoretical basis of planning marketing activities of enterprises, analyzed the marketing activities of the fitness club "Fresh", investigated the marketing environment of the enterprise and its marketing mix using such methods as competitive analysis, STEP-analysis, SWOT-analysis. The main directions of improvement of system of planning by marketing activity of fitness club "Fresh" by development of recommendations for improvement of system of the organization and planning of marketing at the enterprise are offered, actions for planning of introduction of new types of services to the range of club are offered.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectпланування маркетингуru_RU
dc.subjectмаркетинговий планru_RU
dc.subjectкомплекс маркетингуru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectmarketing planningru_RU
dc.subjectmarketing planru_RU
dc.subjectmarketing mixru_RU
dc.subjectcompetitivenessru_RU
dc.titleПланування маркетингової діяльності підприємстваru_RU
dc.title.alternativePlanning of marketing activities of the enterpriseru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf186,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.