Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9215
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВішнік, І.С.-
dc.date.accessioned2019-04-20T20:31:16Z-
dc.date.available2019-04-20T20:31:16Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9215-
dc.description.abstractМетою роботи є вивчення різновидів ринків, визначення причин, що впливають на поведінку споживачів на торговельному ринку, аналіз цінової політики ТОВ «Фоззі-Фуд», визначення сильних і слабих сторін в маркетинговій діяльності підприємства, пропозиції та рекомендації щодо покращення роботи даної мережі.ru_RU
dc.description.abstractThe aim of the work is to study the varieties of markets, determine the causes that affect the behavior of consumers in the trading market, analysis of the price policy of "Fozzy-Food", the definition of strengths and weaknesses in the marketing activities of the enterprise, suggestions and recommendations to improve the operation of this network.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectповедінки споживачівru_RU
dc.subjectцінова політикаru_RU
dc.subjectторговельне підприємствоru_RU
dc.subjectconsumer behaviorru_RU
dc.subjectpricingru_RU
dc.subjecttrade enterpriseru_RU
dc.titleПоведінка споживачів на ринкуru_RU
dc.title.alternativeConsumer behaviour in the marketru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf186,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.