Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9217
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄрохіна, Є.Л.-
dc.date.accessioned2019-04-20T20:40:34Z-
dc.date.available2019-04-20T20:40:34Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9217-
dc.description.abstractМетою дипломної роботи є дослідження маркетингової комунікативної політики ПІІ «МакДональдз Юкрейн ЛТД». Досягнення поставленої мети представляється можливим за допомогою вирішення наступних завдань.ru_RU
dc.description.abstractThe aim of the thesis is to study the marketing communication policy of FDI "McDonald's Ukraine LTD". Achieving this goal is possible through the following tasks.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингові комунікаціїru_RU
dc.subjectкомунікативна політикаru_RU
dc.subjectmarketing communicationsru_RU
dc.subjectcommunication policyru_RU
dc.titleУдосконалення маркетингових комунікацій ПІІ «МакДональдз Юкрейн ЛТД»ru_RU
dc.title.alternativeImproving marketing communications of FDI «McDonald's Ukraine LTD»ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf166,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.