Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9218
Назва: Сегментування ринку товарів (послуг) підприємства на прикладі ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ ОДЕСА»
Інші назви: Market segmentation of goods (services) of enterprise on the example of LLC "AUTOMOBILE HOUSE ODESSA»
Автори: Коденчук, В.О.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: сегментування ринку
market segmentation
Короткий огляд (реферат): Мета дипломної роботи – провести теоретичне та практичне дослідження особливостей сегментування ринку товарів (послуг) на прикладі торгівельного підприємства.
The purpose of the thesis – to conduct a theoretical and practical study of the features of the segmentation of the market of goods (services) on the example of a trading enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9218
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf163,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.