Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9218
Title: Сегментування ринку товарів (послуг) підприємства на прикладі ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ ОДЕСА»
Other Titles: Market segmentation of goods (services) of enterprise on the example of LLC "AUTOMOBILE HOUSE ODESSA»
Authors: Коденчук, В.О.
Issue Date: 2018
Keywords: сегментування ринку
market segmentation
Abstract: Мета дипломної роботи – провести теоретичне та практичне дослідження особливостей сегментування ринку товарів (послуг) на прикладі торгівельного підприємства.
The purpose of the thesis – to conduct a theoretical and practical study of the features of the segmentation of the market of goods (services) on the example of a trading enterprise.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9218
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дипломна робота.pdf163,36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.