Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9218
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоденчук, В.О.-
dc.date.accessioned2019-04-20T20:46:37Z-
dc.date.available2019-04-20T20:46:37Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9218-
dc.description.abstractМета дипломної роботи – провести теоретичне та практичне дослідження особливостей сегментування ринку товарів (послуг) на прикладі торгівельного підприємства.ru_RU
dc.description.abstractThe purpose of the thesis – to conduct a theoretical and practical study of the features of the segmentation of the market of goods (services) on the example of a trading enterprise.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectсегментування ринкуru_RU
dc.subjectmarket segmentationru_RU
dc.titleСегментування ринку товарів (послуг) підприємства на прикладі ТОВ «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ ОДЕСА»ru_RU
dc.title.alternativeMarket segmentation of goods (services) of enterprise on the example of LLC "AUTOMOBILE HOUSE ODESSA»ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf163,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.