Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9219
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузнєцова, Н.О.-
dc.date.accessioned2019-04-20T20:50:57Z-
dc.date.available2019-04-20T20:50:57Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9219-
dc.description.abstractМетою роботи є теоретичне дослідження сутності, значення організації маркетингу на сучасних підприємствах, удосконалення маркетингової діяльності підприємства з урахуванням впливу зовнішнього та внутрішнього середовища на прикладі ТОВ “ОДІС МАРІН ГРУП”.ru_RU
dc.description.abstractThe aim of the work is a theoretical study of the essence, the importance of marketing in modern enterprises, improving the marketing activities of the enterprise, taking into account the influence of the external and internal environment on the example of LLC “ODIS MARINE GROUP”.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectmarketing activityru_RU
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності підприємства ТОВ «ОДІС МАРІН ГРУП»ru_RU
dc.title.alternativeImprovement of marketing activity of the company LLC "ODIS MARINE GROUPS»ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf176,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.