Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9220
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузьменко, В.О.-
dc.date.accessioned2019-04-20T20:55:08Z-
dc.date.available2019-04-20T20:55:08Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9220-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні основи управління маркетинговою діяльністю підприємств, проаналізовано маркетингову діяльність підприємства на вітчизняному ринку, досліджено маркетингове середовище підприємства та його комплекс маркетингу за допомогою таких методів як конкурентний аналіз, STEP-аналіз, SWOT- аналіз, АВС – аналіз, матриця БКГ. Пропонуються основні напрями удосконалення системи управління маркетинговою діяльністю «Поліграф-мастер» шляхом розробки рекомендацій щодо удосконалення системи організації та планування маркетингу на п підприємстві, запропоновано заходи зі стимулювання комунікативної політики підприємства, та надано пропозиції щодо активізації маркетингової діяльності у Віртуальному середовищі.ru_RU
dc.description.abstractThe paper deals with the theoretical foundations of management of marketing activities of enterprises, analyzed the marketing activities of the enterprise in the domestic market, studied the marketing environment of the enterprise and its marketing mix using such methods as competitive analysis, STEP-analysis, SWOT - analysis, ABC – analysis, BCG matrix. The main directions of improving the management system of marketing activities "polygraph-master" by developing recommendations for improving the system of organization and planning of marketing in the enterprise, proposed measures to stimulate the communicative policy of the enterprise, and proposals to enhance marketing activities in a Virtual environment.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectуправління маркетингомru_RU
dc.subjectкомплекс маркетингуru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectорганізація маркетингуru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectmarketing managementru_RU
dc.subjectmarketing mixru_RU
dc.subjectcompetitivenessru_RU
dc.subjectmarketing organizationru_RU
dc.titleУправління маркетинговою діяльністю підприємства Поліграф- мастер на ринку поліграфічних послугru_RU
dc.title.alternativeManagement of marketing activity of the enterprise the polygraph master in the market of printing servicesru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf197,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.