Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9221
Title: Удосконалення маркетингової діяльності підприємства
Other Titles: Improvement of marketing activity of the enterprise
Authors: Лошак, М.О.
Keywords: маркетинг
комплекс маркетингу
конкурентоспроможність
маркетингове середовище
Інтернет маркетинг
marketing
marketing mix
competitiveness
marketing environment
Internet marketing
Issue Date: 2018
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні основи маркетингової діяльності підприємств, проаналізовано маркетингову діяльність підприємства «Південна кондитерська компанія», досліджено маркетингове середовище підприємства та його комплекс маркетингу за допомогою таких методів як конкурентний аналіз, STEP-аналіз, SWOT-аналіз, АВС – аналіз. Пропонуються основні напрями удосконалення маркетингової діяльності «Південної кондитерської компанії» шляхом розробки рекомендацій щодо організації кафе-кондитерської, запропоновано заходи зі просування кафе, та надано пропозиції щодо активізації маркетингової діяльності у Віртуальному середовищі.
The paper discusses the theoretical foundations of marketing activities of enterprises, analyzed the marketing activities of the enterprise "Southern confectionery company", investigated the marketing environment of the enterprise and its marketing mix using such methods as competitive analysis, STEP-analysis, SWOT-analysis, ABC – analysis. The basic directions of improvement of marketing activities "South of the confectionery company" through the development of recommendations on organization of shop-proposed events for promotion of the restaurant, and provided suggestions for enhancing marketing activities in a Virtual environment.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9221
Appears in Collections:Центр заочной формы обучения

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дипломна робота.pdf206,78 kBAdobe PDFView/Open


This item is protected by original copyright



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.