Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9221
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛошак, М.О.-
dc.date.accessioned2019-04-20T20:59:52Z-
dc.date.available2019-04-20T20:59:52Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9221-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні основи маркетингової діяльності підприємств, проаналізовано маркетингову діяльність підприємства «Південна кондитерська компанія», досліджено маркетингове середовище підприємства та його комплекс маркетингу за допомогою таких методів як конкурентний аналіз, STEP-аналіз, SWOT-аналіз, АВС – аналіз. Пропонуються основні напрями удосконалення маркетингової діяльності «Південної кондитерської компанії» шляхом розробки рекомендацій щодо організації кафе-кондитерської, запропоновано заходи зі просування кафе, та надано пропозиції щодо активізації маркетингової діяльності у Віртуальному середовищі.ru_RU
dc.description.abstractThe paper discusses the theoretical foundations of marketing activities of enterprises, analyzed the marketing activities of the enterprise "Southern confectionery company", investigated the marketing environment of the enterprise and its marketing mix using such methods as competitive analysis, STEP-analysis, SWOT-analysis, ABC – analysis. The basic directions of improvement of marketing activities "South of the confectionery company" through the development of recommendations on organization of shop-proposed events for promotion of the restaurant, and provided suggestions for enhancing marketing activities in a Virtual environment.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectкомплекс маркетингуru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectмаркетингове середовищеru_RU
dc.subjectІнтернет маркетингru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectmarketing mixru_RU
dc.subjectcompetitivenessru_RU
dc.subjectmarketing environmentru_RU
dc.subjectInternet marketingru_RU
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності підприємстваru_RU
dc.title.alternativeImprovement of marketing activity of the enterpriseru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf206,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.