Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9223
Назва: Розробка рекомендацій щодо удосконалення маркетингової товарної політики на прикладі магазину «Сигарний Дім Фортуна»
Інші назви: Development of recommendations for improving the marketing product policy on the example of the store «Cigar House Fortuna»
Автори: Новосьолова, П.С.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: товарна політика
сервісне обслуговування
брендинг
product policy
service
branding
Короткий огляд (реферат): Методи і завдання дослідження. У процесі дослідження дипломної роботи застосовувалися наступні методи дослідження: порівняння, групування.
Methods and objectives of the study. In the study of the thesis used the following research methods: comparison, grouping.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9223
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf197,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.