Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9223
Title: Розробка рекомендацій щодо удосконалення маркетингової товарної політики на прикладі магазину «Сигарний Дім Фортуна»
Other Titles: Development of recommendations for improving the marketing product policy on the example of the store «Cigar House Fortuna»
Authors: Новосьолова, П.С.
Issue Date: 2018
Keywords: товарна політика
сервісне обслуговування
брендинг
product policy
service
branding
Abstract: Методи і завдання дослідження. У процесі дослідження дипломної роботи застосовувалися наступні методи дослідження: порівняння, групування.
Methods and objectives of the study. In the study of the thesis used the following research methods: comparison, grouping.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9223
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дипломна робота.pdf197,37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.