Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9223
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНовосьолова, П.С.-
dc.date.accessioned2019-04-20T21:09:31Z-
dc.date.available2019-04-20T21:09:31Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9223-
dc.description.abstractМетоди і завдання дослідження. У процесі дослідження дипломної роботи застосовувалися наступні методи дослідження: порівняння, групування.ru_RU
dc.description.abstractMethods and objectives of the study. In the study of the thesis used the following research methods: comparison, grouping.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectтоварна політикаru_RU
dc.subjectсервісне обслуговуванняru_RU
dc.subjectбрендингru_RU
dc.subjectproduct policyru_RU
dc.subjectserviceru_RU
dc.subjectbrandingru_RU
dc.titleРозробка рекомендацій щодо удосконалення маркетингової товарної політики на прикладі магазину «Сигарний Дім Фортуна»ru_RU
dc.title.alternativeDevelopment of recommendations for improving the marketing product policy on the example of the store «Cigar House Fortuna»ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf197,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.