Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9224
Назва: Формування конкурентної стратегії страхової компанії
Інші назви: Formation of an insurance company's competitive strategy
Автори: Волкоморова, К.С.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: страхові послуги
формування конкурентної стратегії
SPACE-аналіз
оптимізаційна модель Г. Марковіца
insurance services
formation of competitive strategy
SPACE-analysis
H. Markowitz optimization model
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування конкурентної стратегії підприємства, виконано аналіз ринку страхових послуг України. Проаналізовано зовнішнє та внутрішнє середовище підприємства за методом SРАСЕ – аналізу та визначено тип його конкурентної стратегії. Запропоновано заходи з реалізації конкурентної стратегії підприємства.
Diploma thesis deals with theoretical aspects of forming an enterprise's competitive strategy; the analysis of Ukraine's insurance services market is carried out in the work. The external and internal enterprise's environment with help of SRACE method is analyzed; the type of enterprise's competitive strategy is determined. Measures for the implementation of enterprise's competitive strategy are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9224
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.