Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9224
Title: Формування конкурентної стратегії страхової компанії
Other Titles: Formation of an insurance company's competitive strategy
Authors: Волкоморова, К.С.
Issue Date: 2018
Keywords: страхові послуги
формування конкурентної стратегії
SPACE-аналіз
оптимізаційна модель Г. Марковіца
insurance services
formation of competitive strategy
SPACE-analysis
H. Markowitz optimization model
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування конкурентної стратегії підприємства, виконано аналіз ринку страхових послуг України. Проаналізовано зовнішнє та внутрішнє середовище підприємства за методом SРАСЕ – аналізу та визначено тип його конкурентної стратегії. Запропоновано заходи з реалізації конкурентної стратегії підприємства.
Diploma thesis deals with theoretical aspects of forming an enterprise's competitive strategy; the analysis of Ukraine's insurance services market is carried out in the work. The external and internal enterprise's environment with help of SRACE method is analyzed; the type of enterprise's competitive strategy is determined. Measures for the implementation of enterprise's competitive strategy are proposed.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9224
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.