Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9224
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолкоморова, К.С.-
dc.date.accessioned2019-04-22T06:59:13Z-
dc.date.available2019-04-22T06:59:13Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9224-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти формування конкурентної стратегії підприємства, виконано аналіз ринку страхових послуг України. Проаналізовано зовнішнє та внутрішнє середовище підприємства за методом SРАСЕ – аналізу та визначено тип його конкурентної стратегії. Запропоновано заходи з реалізації конкурентної стратегії підприємства.ru_RU
dc.description.abstractDiploma thesis deals with theoretical aspects of forming an enterprise's competitive strategy; the analysis of Ukraine's insurance services market is carried out in the work. The external and internal enterprise's environment with help of SRACE method is analyzed; the type of enterprise's competitive strategy is determined. Measures for the implementation of enterprise's competitive strategy are proposed.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectстрахові послугиru_RU
dc.subjectформування конкурентної стратегіїru_RU
dc.subjectSPACE-аналізru_RU
dc.subjectоптимізаційна модель Г. Марковіцаru_RU
dc.subjectinsurance servicesru_RU
dc.subjectformation of competitive strategyru_RU
dc.subjectSPACE-analysisru_RU
dc.subjectH. Markowitz optimization modelru_RU
dc.titleФормування конкурентної стратегії страхової компаніїru_RU
dc.title.alternativeFormation of an insurance company's competitive strategyru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.