Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9225
Назва: Управління конкурентною стратегією готелю «Немо» на засадах диференціації
Інші назви: Managing competitive strategy to hotel "NEMO" on differential basis
Автори: Сердега, Ю.В.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: стратегія диференціації
конкурентоспроможність
каршерінг
готель
strategy of differentiation
competitiveness
caresserings
hotel
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються: теоретичні аспекти управління конкурентною стратегією готелю на засадах диференціації. Аналіз конкурентної стратегії готелю «Немо». Розробка заходу з управління конкурентною стратегією готелю «Немо» на засадах диференціації.
The paper deals with: Theoretical aspects of managing the hotel's competitive strategy on the basis of differentiation. An analysis of the competitive strategy of Hotel Nemo. Development of a campaign to manage the competitive strategy of Hotel Nemo on the basis of differentiation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9225
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.