Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9226
Title: Формування маркетингової стратегії торговельного підприємства
Other Titles: Formation of a marketing strategy for a trading enterprise
Authors: Чебан, М.О.
Issue Date: 2018
Keywords: маркетингова стратегія
концепція еволюції галузі М. Портера
модель управління запасами з фіксованим обсягом замовлення
модель управління запасами з фіксованим періодом замовлення
marketing strategy
concept of evolution of M. Porter's industry
inventory management model with fixed volume of order
inventory management model with fixed order period
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування маркетингової діяльності підприємства, зокрема її визначення у різних наукових джерелах та зміст на різних стадіях життєвого циклу галузі.
The theoretical aspects of formation of the marketing activity of the enterprise, in particular its definition in various scientific sources and content at different stages of the life cycle of the industry are considered in the paper.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9226
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чебан М.О. Кваліфікаційна робота.pdf154,99 kBAdobe PDFView/Open
Чебан М.О. Реферат.pdf190,03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.