Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9226
Назва: Формування маркетингової стратегії торговельного підприємства
Інші назви: Formation of a marketing strategy for a trading enterprise
Автори: Чебан, М.О.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: маркетингова стратегія
концепція еволюції галузі М. Портера
модель управління запасами з фіксованим обсягом замовлення
модель управління запасами з фіксованим періодом замовлення
marketing strategy
concept of evolution of M. Porter's industry
inventory management model with fixed volume of order
inventory management model with fixed order period
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування маркетингової діяльності підприємства, зокрема її визначення у різних наукових джерелах та зміст на різних стадіях життєвого циклу галузі.
The theoretical aspects of formation of the marketing activity of the enterprise, in particular its definition in various scientific sources and content at different stages of the life cycle of the industry are considered in the paper.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9226
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чебан М.О. Кваліфікаційна робота.pdf154,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Чебан М.О. Реферат.pdf190,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.