Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9226
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧебан, М.О.-
dc.date.accessioned2019-04-22T07:23:35Z-
dc.date.available2019-04-22T07:23:35Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9226-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти формування маркетингової діяльності підприємства, зокрема її визначення у різних наукових джерелах та зміст на різних стадіях життєвого циклу галузі.ru_RU
dc.description.abstractThe theoretical aspects of formation of the marketing activity of the enterprise, in particular its definition in various scientific sources and content at different stages of the life cycle of the industry are considered in the paper.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингова стратегіяru_RU
dc.subjectконцепція еволюції галузі М. Портераru_RU
dc.subjectмодель управління запасами з фіксованим обсягом замовленняru_RU
dc.subjectмодель управління запасами з фіксованим періодом замовленняru_RU
dc.subjectmarketing strategyru_RU
dc.subjectconcept of evolution of M. Porter's industryru_RU
dc.subjectinventory management model with fixed volume of orderru_RU
dc.subjectinventory management model with fixed order periodru_RU
dc.titleФормування маркетингової стратегії торговельного підприємстваru_RU
dc.title.alternativeFormation of a marketing strategy for a trading enterpriseru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чебан М.О. Кваліфікаційна робота.pdf154,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Чебан М.О. Реферат.pdf190,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.