Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9227
Назва: Управління конкурентоспроможністю підприємства (на прикладі Одеського заводу шампанських вин)
Інші назви: Managing the Competitiveness of the Enterprise (for example, the Odessa Champagne Wine Factory)
Автори: Шеремета, С.В.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: конкурентоспроможність
продукція
конкуренти
постачальники
товари-замінники
споживачі
competitiveness
products
competitors
suppliers
substitute products
consumers
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти та поняття конкурентоспроможності підприємства. Зроблено аналіз основних факторів, що визначають і впливають на конкурентоспроможність підприємства. Розглянуті методи оцінки конкурентоспроможності підприємства за окремими аспектами його діяльності – виробничим, інноваційним, маркетинговим, фінансовим тощо.
Diploma thesis deals with theoretical aspects and concepts of enterprise competitiveness. The analysis of the main factors determining and influencing the competitiveness of the enterprise is made. The methods of assessing the competitiveness of an enterprise on certain aspects of its activity - industrial, innovative, marketing, financial, etc. are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9227
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.