Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9229
Назва: Формування конкурентних переваг на ринку телекомунікаційної продукції
Інші назви: Formation of competitive advantages in the market of telecommunication products
Автори: Баланюк, Ю.В.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: конкурентні переваги
ланцюжок створення вартості
SWOT-аналіз
конкурентний профіль
адитивна модель
competitive advantages
value chain
SWOT analysis
competitive profile
additive model
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти дослідження, аналізу, формування та розвитку конкурентних переваг підприємства.
The theoretical aspects of research, analysis, formation and development of competitive advantages of the enterprise are considered in the paper.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9229
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Баланюк Ю.В. Кваліфікаційна робота.pdf212,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Баланюк Ю.В. Реферат.pdf496,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.