Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9229
Title: Формування конкурентних переваг на ринку телекомунікаційної продукції
Other Titles: Formation of competitive advantages in the market of telecommunication products
Authors: Баланюк, Ю.В.
Issue Date: 2018
Keywords: конкурентні переваги
ланцюжок створення вартості
SWOT-аналіз
конкурентний профіль
адитивна модель
competitive advantages
value chain
SWOT analysis
competitive profile
additive model
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти дослідження, аналізу, формування та розвитку конкурентних переваг підприємства.
The theoretical aspects of research, analysis, formation and development of competitive advantages of the enterprise are considered in the paper.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9229
Appears in Collections:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Баланюк Ю.В. Кваліфікаційна робота.pdf212,19 kBAdobe PDFView/Open
Баланюк Ю.В. Реферат.pdf496,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.