Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9243
Назва: Формування маркетингової стратегії підприємства на засадах концепції еволюції галузі
Інші назви: Formation of the enterprise's marketing strategy on the basis of the industry evolution concept
Автори: Клачкова, К.О.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: маркетингова стратегія
концепція еволюції галузі
ринок послуг торгівлі будівельними матеріалами
інформограма
marketing strategy
the concept of the industry's evolution
he market of trade in building materials
informogram
Короткий огляд (реферат): У роботі визначено сутність поняття маркетингова стратегія та розглянуті основні етапи формування маркетингової стратегії підприємства. Проаналізовано ринок послуг торгівлі будівельними матеріалами України. Визначено маркетингову стратегію підприємства, розроблено маркетингові заходи з її реалізації з оцінкою їх ефективності.
The article defines the essence of the concept of marketing strategy and considers the main stages of formation of the enterprise's marketing strategy. The market of trade in building materials of Ukraine is analyzed. The marketing strategy of the company is defined; marketing measures are developed for its realization with the estimation of their efficiency.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9243
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.