Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9243
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлачкова, К.О.-
dc.date.accessioned2019-04-24T08:37:10Z-
dc.date.available2019-04-24T08:37:10Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9243-
dc.description.abstractУ роботі визначено сутність поняття маркетингова стратегія та розглянуті основні етапи формування маркетингової стратегії підприємства. Проаналізовано ринок послуг торгівлі будівельними матеріалами України. Визначено маркетингову стратегію підприємства, розроблено маркетингові заходи з її реалізації з оцінкою їх ефективності.ru_RU
dc.description.abstractThe article defines the essence of the concept of marketing strategy and considers the main stages of formation of the enterprise's marketing strategy. The market of trade in building materials of Ukraine is analyzed. The marketing strategy of the company is defined; marketing measures are developed for its realization with the estimation of their efficiency.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингова стратегіяru_RU
dc.subjectконцепція еволюції галузіru_RU
dc.subjectринок послуг торгівлі будівельними матеріаламиru_RU
dc.subjectінформограмаru_RU
dc.subjectmarketing strategyru_RU
dc.subjectthe concept of the industry's evolutionru_RU
dc.subjecthe market of trade in building materialsru_RU
dc.subjectinformogramru_RU
dc.titleФормування маркетингової стратегії підприємства на засадах концепції еволюції галузіru_RU
dc.title.alternativeFormation of the enterprise's marketing strategy on the basis of the industry evolution conceptru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.