Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9246
Назва: Реалізація конкурентної стратегії на засадах BSC
Інші назви: Impementation of enterprise’s competitive strategy based on BSC
Автори: Ніколаєнко, К.А.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: конкурентна стратегія
ринок перукарських та косметологічних послуг України
технологічна карта
діаграма Ісікави
збалансована система показників
competitive strategy
Ukrainian market of hairdressing and cosmetology services
technological card
fishbone diagram
balanced scorecard (BSC)
Короткий огляд (реферат): У роботі досліджено основні підходи до сутності поняття «конкурентна стратегія» та вивчено класифікації конкурентних стратегій діяльності підприємства. Проаналізовано ринок перукарських та косметологічних послуг України з використанням методу п’яти конкурентних сил М. Портера. Сформовано збалансовану систему показників ПП «ЮРРО» та розроблено заходи з реалізації конкурентної стратегії підприємства.
The master’s thesis investigates the main approaches to the study of the concept of «competitive strategy» and studies the main classifications of enterprise’s competitive strategies. Author analyzed the Ukrainian market of hairdressing and cosmetology services using the method of five competitive forces of M. Porter. Author formed a balanced scorecard of the «URRO» LLC and developed measures to implement the competitive strategy of the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9246
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.