Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9280
Назва: Розвиток логістичного та промислового водного простору України у Чорноморській зоні
Інші назви: Logistic and industrial water space development oF Ukraine in the Black sea zone
Автори: Макогон, Ю.В.
Makogon, Yu.
Бібліографічний опис: Розвиток логістичного та промислового водного простору України у Чорноморській зоні / Ю. В. Макогон // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2018. – Вип. 67 (3). – С. 28–35. – ISSN 2313-4569.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: інфраструктура транспорту
поліваріантні транспортні логістичні ланцюги
оптимізація вантажопотоків
мультимодальні транспортні коридори;
логістичні маршрути
транспортно-логістичний ринок
управлінська логістика
ринок контрактної логістики
transport infrastructure
polyvariant transport logistical chains
goods traffics optimization
multimodal transport corridors
logistical routes
the transport-logistical market
administrative logistics
the contract logistics market
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано сучасний стан та проблеми розвитку морських перевезень з урахуванням зростаючих потоків вантажів у світовій торгівлі. Визначено, що проблема українських портів щодо надання інтегрованих транспортних послуг нерозривно пов’язана зі станом системи наземного транспорту, особливо, залізничного. Виявлено, що вона виражається в практичній відсутності сучасних засобів зв’язку на залізничних станціях, вантажні маршрути нерідко прямують в обхід України через те, що вантажовласник не має можливості відслідковувати рух вантажів по українській території. Акцентовано увагу на тому, що за своїми можливостями залізничний транспорт поступається морському, але перевантаженість традиційних маршрутів обумовлює необхідність розвитку існуючих і формування нових логістичних маршрутів. Для вирішення зазначеної проблеми найбільш ефективною є розробка системи організаційної взаємодії, заснованої на сучасних логістичних принципах, яка передбачає скорочення часу доставки вантажів на всіх етапах логістичного ланцюжка, підвищення якості послуг, скорочення витрат, а говорити про оптимізацію процесу доставки, коли на практиці матеріальний потік випереджає інформаційний, недоцільно. Обґрунтовано необхідність розв’язання проблеми відсутності єдиної інформаційної системи, яка б пов’язувала всі служби та контролюючі органи в порту, відсутності ефективної системи документообігу, яка б використовувала мінімальну кількість необхідних первинних документів і сучасні системи інформаційного документообігу. Запропонована стратегія формування мультимодальних логістичних маршрутів, яка повинна базуватися на підвищенні ролі енергозберігаючих і екологічних видів транспорту: залізничного, морського, річкового.
The article analyzes the current state and problems of maritime transportations development with growing flows of cargoes in the world trade. It is determined that the problem of Ukrainian ports regarding the provision of integrated transport services is inextricably linked with the state of land transport system, and especially, railways. It was revealed that she is expressed in the practical absence of modern means of communication at railway stations, and the cargo routes often bypass Ukraine due to the fact the cargo owner is not able to track the movement of goods across Ukrainian territory. Attention is drawn to the fact that, in terms of their capabilities, the railway transport is inferior to the maritime, but the congestion of traditional routes necessitates of existing routes development and the new logistics routes formation. To solve this problem, the most effective is the organizational interaction system development based on modern logistic principles, which provides the time reducing of cargoes delivery at all stages of the logistics chain, the services quality improving, costs reducing, but it’s impractical to talk about the delivery process optimizing, when in practice the material flow is ahead of information flow. The necessity of problem solving of the lack of unified information system, that would link together all services and regulatory bodies in the port, the lack of an effective document management system, that would use the minimum number of necessary primary documents and modern information document management systems, is substantiated. The proposed strategy for the multimodal logistics routes formation should be based on the role increasing of energy-saving and ecological modes of transport: railway, maritime, river.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9280
ISSN: 2313-4569
Розташовується у зібраннях:Випуск 3, № 67

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розвиток логістичного та промислового водного.pdf417,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.