Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9290
Назва: Implications of behavior evolution of Ukrainian internet consumers for integrated marketing communications
Інші назви: Наслідки еволюції поведінки українських інтернет- користувачів для інтегрованих маркетингових комунікацій
Автори: Shkurupska, I.
Шкурупська, І.О.
Бібліографічний опис: Implications of behavior evolution of Ukrainian internet consumers for integrated marketing communications / I. Shkurupska // Socio-economic research bulletin;Odessa National Economic University. – Odessa, 2018. - No. 3 (67). - pp. 104‒115. – ISSN 2313-4569.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Odessa National Economic University
Ключові слова: internet
Ukraine
online marketing
integrated marketing communications (IMC)
consumer behaviour
consumer decision-making process
інтернет
Україна
онлайн-маркетинг
інтегровані маркетингові комунікації (ІМК)
поведінка споживачів
процес прийняття рішення споживачем
стаття
Короткий огляд (реферат): The article considers the evolution of Ukrainian Internet users behaviour. Specifically, the changes in the characteristics of the internet users and their online shopping behaviours are tracked over the past several years. The analysis provides an understanding of fast expanding consumer market and its likely future development. Companies pay more attention to online coverage of events and the sharing of publications, as they save the least on digital communications. This segment of advertising is less affected than others during the current crisis: if you count the income in hryvnia, user involvement in this segment is the cheapest. In the client environment comes an understanding of the leading role of digital-agencies at the level of technical solutions. The results have a direct impact on Internet marketing strategies as an element of integrated marketing communications (IMC) in Ukraine and other developing countries. In the context of the research, the possibilities for increasing the impact of the IMC on consumer behavior on the Internet are identified. Marketers should start to treat the Ukrainian online population as a mass market with many niche markets in which they could do business. Modelling the research of IMC influence on consumer behaviour is important for facilitating meaningful comparisons between different companies (in-depth analysis of competition), time etc. To create such a research model, had to test several variables, in terms of matching model components and its functional relationship with theoretical precepts accepted as defining IMC. Thus, some aspects of the impact of the IMC on consumer behavior materialized in the decision-making process of Internet consumers have been clarified.
У статті розглянуто еволюцію поведінки українських користувачів Інтернет. Зокрема, за останні кілька років відслідковуються зміни в характеристиках інтернет-користувачів та їх поведінка по відношенню до покупок в Інтернеті. Аналіз дає розуміння швидко зростаючого споживчого ринку і його ймовірного майбутнього розвитку. Компанії приділяють більше уваги висвітленню подій в Інтернеті та обміну публікаціями, оскільки вони не заощаджують на цифрових комунікаціях. Цей сегмент реклами менш схильний до впливу, ніж інші, під час поточної кризи: якщо вважати дохід у гривнях, то участь користувачів в цьому сегменті найдешевша. До клієнтського середовища приходить розуміння провідної ролі digital-агентств на рівні технічних рішень. Результати мають прямий вплив на стратегії інтернет-маркетингу як елемента інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК) в Україні та інших країнах, що розвиваються. В контексті дослідження визначено можливості для підвищення впливу ІМК на поведінку споживачів в інтернеті. Маркетологи повинні розглядати українське онлайн-населення як масовий ринок з безліччю нішевих ринків, на яких вони могли б вести бізнес. Змодельовано вплив ІМК на поведінку споживачів з метою полегшення значущих порівнянь між різними компаніями (поглиблений аналіз конкуренції), часу тощо. Для створення такої моделі дослідження перевірено кілька змінних в контексті відповідності компонентів моделі та її функціонального зв’язку з теоретичними приписами, прийнятими як визначальні ІМК. Таким чином, уточнено деякі аспекти впливу ІМК на поведінку споживачів, матеріалізованого в процесі прийняття рішень Інтернет- споживачами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9290
ISSN: 2313-4569
Розташовується у зібраннях:Випуск 3, № 67
Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Implications of behavior evolution of Ukrainian internet.pdf606,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.