Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9290
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorShkurupska, I.-
dc.contributor.authorШкурупська, І.О.-
dc.date.accessioned2019-05-05T20:43:16Z-
dc.date.available2019-05-05T20:43:16Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationImplications of behavior evolution of Ukrainian internet consumers for integrated marketing communications / I. Shkurupska // Socio-economic research bulletin;Odessa National Economic University. – Odessa, 2018. - No. 3 (67). - pp. 104‒115. – ISSN 2313-4569.ru_RU
dc.identifier.issn2313-4569-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9290-
dc.description.abstractThe article considers the evolution of Ukrainian Internet users behaviour. Specifically, the changes in the characteristics of the internet users and their online shopping behaviours are tracked over the past several years. The analysis provides an understanding of fast expanding consumer market and its likely future development. Companies pay more attention to online coverage of events and the sharing of publications, as they save the least on digital communications. This segment of advertising is less affected than others during the current crisis: if you count the income in hryvnia, user involvement in this segment is the cheapest. In the client environment comes an understanding of the leading role of digital-agencies at the level of technical solutions. The results have a direct impact on Internet marketing strategies as an element of integrated marketing communications (IMC) in Ukraine and other developing countries. In the context of the research, the possibilities for increasing the impact of the IMC on consumer behavior on the Internet are identified. Marketers should start to treat the Ukrainian online population as a mass market with many niche markets in which they could do business. Modelling the research of IMC influence on consumer behaviour is important for facilitating meaningful comparisons between different companies (in-depth analysis of competition), time etc. To create such a research model, had to test several variables, in terms of matching model components and its functional relationship with theoretical precepts accepted as defining IMC. Thus, some aspects of the impact of the IMC on consumer behavior materialized in the decision-making process of Internet consumers have been clarified.ru_RU
dc.description.abstractУ статті розглянуто еволюцію поведінки українських користувачів Інтернет. Зокрема, за останні кілька років відслідковуються зміни в характеристиках інтернет-користувачів та їх поведінка по відношенню до покупок в Інтернеті. Аналіз дає розуміння швидко зростаючого споживчого ринку і його ймовірного майбутнього розвитку. Компанії приділяють більше уваги висвітленню подій в Інтернеті та обміну публікаціями, оскільки вони не заощаджують на цифрових комунікаціях. Цей сегмент реклами менш схильний до впливу, ніж інші, під час поточної кризи: якщо вважати дохід у гривнях, то участь користувачів в цьому сегменті найдешевша. До клієнтського середовища приходить розуміння провідної ролі digital-агентств на рівні технічних рішень. Результати мають прямий вплив на стратегії інтернет-маркетингу як елемента інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК) в Україні та інших країнах, що розвиваються. В контексті дослідження визначено можливості для підвищення впливу ІМК на поведінку споживачів в інтернеті. Маркетологи повинні розглядати українське онлайн-населення як масовий ринок з безліччю нішевих ринків, на яких вони могли б вести бізнес. Змодельовано вплив ІМК на поведінку споживачів з метою полегшення значущих порівнянь між різними компаніями (поглиблений аналіз конкуренції), часу тощо. Для створення такої моделі дослідження перевірено кілька змінних в контексті відповідності компонентів моделі та її функціонального зв’язку з теоретичними приписами, прийнятими як визначальні ІМК. Таким чином, уточнено деякі аспекти впливу ІМК на поведінку споживачів, матеріалізованого в процесі прийняття рішень Інтернет- споживачами.-
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherOdessa National Economic Universityru_RU
dc.subjectinternetru_RU
dc.subjectUkraineru_RU
dc.subjectonline marketingru_RU
dc.subjectintegrated marketing communications (IMC)ru_RU
dc.subjectconsumer behaviourru_RU
dc.subjectconsumer decision-making processru_RU
dc.subjectінтернетru_RU
dc.subjectУкраїнаru_RU
dc.subjectонлайн-маркетингru_RU
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікації (ІМК)ru_RU
dc.subjectповедінка споживачівru_RU
dc.subjectпроцес прийняття рішення споживачемru_RU
dc.subjectстаття-
dc.titleImplications of behavior evolution of Ukrainian internet consumers for integrated marketing communicationsru_RU
dc.title.alternativeНаслідки еволюції поведінки українських інтернет- користувачів для інтегрованих маркетингових комунікаційru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 3, № 67
Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Implications of behavior evolution of Ukrainian internet.pdf606,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.