Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9299
Назва: Цифрова трансформація маркетингу банківських інновацій в умовах фінансової нестабільності
Інші назви: Digital transformation of marketing banking innovations in the conditions of financial instability
Автори: Піддубна, В.Г.
Piddubna, V.
Бібліографічний опис: Цифрова трансформація маркетингу банківських інновацій в умовах фінансової нестабільності / В. Г. Піддубна // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2018. – Вип. 67 (3). – С. 209-221. – ISSN 2313-4569.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг у банківській сфері
інновації
хмарні технології
Big Data
автоматизація
marketing in banking sector
innovation
cloud technology
Big Data
automation
Короткий огляд (реферат): У статті сформульовано напрямки використання спеціальних маркетингових інструментів для забезпечення фінансової стабільності банківського бізнесу та орієнтації інноваційної діяльності банків не тільки на їх можливості, але й на потреби ринку. Показано, що фінансова нестабільність на сучасному ринку визначає необхідність формування спеціальних маркетингових інструментів впровадження інновацій. Розроблено варіанти об’єднання компонентів цифрового і традиційного маркетингу, які варіюватимуться залежно від прийнятої бізнес-моделі і стану продуктового та цінового сегментів ринку. Досліджено етапи розвитку цифрового маркетингу банківських інновацій в Україні. Уточнена інноваційна спрямованість методів і форм організації різних видів управлінської діяльності в банківському маркетингу. Узагальнено основні компоненти цифрової екосистеми: соціальні, мобільні, аналітичні і хмарні технології. Показано, що за останні чотири роки українські банки зосередилися на тому, як привести деякі з цих компонентів і принципів в основну бізнес-обробку. Проаналізована робота маркетингу цифрових технологій в банківському секторі. Обґрунтовано доступні застосування хмарних технологій, які маркетологи мають у своєму розпорядженні для управління взаємовідносинами, відстеження інформації про потенційних клієнтів, тестування нових каналів і визначення ефективності маркетингової стратегії. Запропоновано напрями впровадження банківських інновацій в умовах фінансової нестабільності, підвищення здатності банків до ефективного використання інформаційних ресурсів, протистояння дії негативних зовнішніх та внутрішніх чинників, мінімізації ризиків, збереження максимальної прибутковості, розвитку нових банківських технологій і продуктів, збереження своїх конкурентних позицій на ринку та довірі клієнтів. Показано, що перспективою для подальшого дослідження Big Data і хмарних сервісів є розробка системних підходів у забезпеченні хмарних провайдерів зручним механізмом знеособлення даних і підвищення безпеки обслуговування.
The directions of special marketing tools using for ensure the banking business financial stability and the banks innovative activities orient not only to their opportunities, but also on the market needs, are formulated in the article. It is shown that the financial instability in the modern market determines the need of special marketing tools formation for innovations introducing. The options for digital and traditional marketing components combining, which will vary depending on the adopted business model and the state of the market product and price segments are developed. The stages of digital marketing of banking innovations development in Ukraine are investigated. An innovative orientation of the methods and forms of different types of management activities organization in bank marketing are clarified. The main components of digital ecosystem are summarized: social, mobile, analytical and cloud technologies. The research shows that over the past four years, Ukrainian banks have focused on how to bring some of these components and principles into basic business processing. The work of digital technologies marketing in banking sector is analyzed. The available applications of cloud technologies, which marketers have at their disposal for relationships managing, the information about potential customers tracking, a new channels testing and the marketing strategy effectiveness determining are substantiated. The directions of banking innovations introducing in the conditions of financial instability, the banks’ ability increasing to information resources effectively use, negative external and internal factors resisting, risks minimizing, maximum profitability maintaining, new banking technologies and products developing, competitive positions in the market and customer confidence maintaining, are proposed. The prospect for further research of Big Data and cloud services is the system approaches development in providing of cloud providers a convenient mechanism for data depersonalization and service security improving, is shown.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9299
ISSN: 2313-4569
Розташовується у зібраннях:Випуск 3, № 67

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Цифрова трансформація маркетингу банківських інновацій.pdf502,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.