Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9302
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКерекеша, О.В.-
dc.contributor.authorKerekesha, O.-
dc.date.accessioned2019-05-06T10:52:45Z-
dc.date.available2019-05-06T10:52:45Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКерекеша О. В. Мотивація викладачів до розвитку професійної майстерності / О. В. Керекеша // Інноваційна педагогіка. – 2019. – Вип. 10. – Т. 2. – С. 83-87.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9302-
dc.description.abstractУ статті подано аналіз досліджень з проблеми професійної мотивації викладачів закладів вищої освіти; окреслено компоненти структури професійної мотивації; проаналізовано результати анкетування викладачів ОНЕУ з метою визначення факторів, які мотивують педагогів до самоаналізу та професійному розвитку. А також проведена паралель між внутрішньою мотивацією викладачів та методами впливу керівників на результативність їхньої роботи. Через постійні зміни та оновлення в системі освіти, впровадження інновацій та технологізацій навчання, варіативність та гнучкість навчальних планів та завдань для самостійної роботи, постійного оновлення навчальних планів та виникнення нових спеціальностей вимоги до педагога на перше місце ставлять систематичну самостійну роботу з розвитку професійної компетентності, підвищення рівня освіти в цілому та професійної освіти взагалі. В статті представлено аналіз анкетування, проведеного серед викладачів ОНЕУ, з метою виявлення факторів їх внутрішньої мотивації до вибору професії. Звісно, що у процесі трудової діяльності мотиваційна сфера особистості зазнає певних змін саме тому, ми також запропонували викладачам анкету для виявлення факторів, які стимулюють, мотивують або перешкоджають розвитку професійної майстерності викладача в процесі їхньої професійної діяльності. Як відомо, ставлення педагогів до методичної роботи, й до самоосвіти зокрема, неоднозначне, а тому головним завданням методичної роботи є створення стійкої мотивації професійного самовдосконалення.ru_RU
dc.description.abstractThe article gives an analysis of research on the problem of professional motivation of teachers of higher education institutions; the components of the structure of professional motivation are outlined; the results of the survey of ONEU teachers were analyzed in order to identify the factors that motivate the teachers to self-examination and professional development. Also, there is a parallel between the internal motivation of teachers and the methods of the influence of managers on the effectiveness of their work. Due to constant changes and updates in the education system, the introduction of innovations and technologies of learning, the variability and flexibility of curricula and tasks for independent work of students, the continuous updating of curricula and the emergence of new specialties, the requirements for the teacher put in the first place the systematic independent work on the development of professional competence, the level of education and vocational education in general. The article presents the analysis of the questionnaire conducted among the teachers of ONEU in order to identify the factors of their internal motivation to choose the profession. Certainly, in the process of labor activity, the motivational sphere of the individual undergoes certain changes precisely because of this, we also offered a questionnaire for teachers to identify factors that stimulate, motivate or impede the development of professional teacher's skills in the course of their professional activities. As it is known, the attitude of teachers to methodical work, and to self-education in particular, is ambiguous, and therefore the main task of the methodological work is to create a stable motivation for professional self-improvement.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectпрофесійна мотиваціяru_RU
dc.subjectпрофесійна майстерністьru_RU
dc.subjectмотивru_RU
dc.subjectвибір професіїru_RU
dc.subjectсамовдосконаленняru_RU
dc.subjectметаru_RU
dc.subjectprofessional motivationru_RU
dc.subjectprofessional skillru_RU
dc.subjectmotiveru_RU
dc.subjectcareer choicesru_RU
dc.subjectself improvementru_RU
dc.subjectgoalru_RU
dc.subjectстаття-
dc.titleМотивація викладачів до розвитку професійної майстерностіru_RU
dc.title.alternativeMotivation of tutors to professional developmentru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мотивація викладачів до розвитку професійної майстерності.pdf158,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.