Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9303
Title: | Професійно-орієнтовані завдання як метод навчання іноземній мові у немовних ЗВО |
Other Titles: | Professionally-oriented tasks as a method of studying foreign language in long-term protection |
Authors: | Причина, Ю.В. Руденко, Г.О. Prichina, Y. Rudenko, A. |
Citation: | Руденко Г. О. Професійно-орієнтовані завдання як метод навчання іноземній мові у немовних ЗВО / Г. О. Руденко, Ю. В. Причина // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – 2018. – Вип. 65. – С. 79-82. |
Issue Date: | 2018 |
Keywords: | професійно-орієнтоване навчання професійно-орієнтовані завдання іноземна мова студенти економічних спеціальностей професійна діяльність ділова гра диспути дискусія professionally-oriented learning professionally-oriented tasks foreign language students of economic specialties professional activity business game disputes discussion |
Abstract: | У даній статті розглянуто актуальну проблему професійно-орієнтованого навчання іноземній мові у немовних закладах вищої освіти. Автори визначають основні переваги професійно-орієнтованих завдань, а також розглядають особливості застосування ділових ігор, дискусій, кейсів на заняттях з іноземної мови для розвитку мовленнєвих компетенцій у студентів економічних спеціальностей немовних ЗВО. Обґрунтована необхідність створення нових навчальних програм та додаткових навчальних посібників з орієнтацією на співдружність викладачів і студентів. Висвітлено особливості застосування професійно-орієнтованого підходу у навчанні іноземних мов у немовних ЗВО, ефективної мовної підготовки та формування професійної мовної компетентності студентів. Також у статті наводяться приклади професійно-орієнтованих завдань, що можуть застосовуватися викладачами іноземної мови під час занять зі студентами економічних спеціальностей. The article considers the actual problem of professionally-oriented learning of a foreign language in non-language higher educational institutions. The authors determine the main advantages of professionally-oriented tasks, as well as consider the peculiarities of the use of business games, discussions, cases at foreign language lessons for the development of language competencies for students of economic specialties in non-language higher educational institutions. It is substantiated the necessity of creating new educational programs and additional teaching aids with the focus on the cooperation of teachers and students. The authors highlighted the usage peculiarities of a professionally-oriented approach in teaching foreign languages in non-language higher educational institutions, effective language training and formation of professional language competence of students. Also there are examples of professionally-oriented tasks in the article that can be used by foreign language teachers at the lessons with students of economic specialties in the article. |
URI: | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9303 |
Appears in Collections: | Кафедра іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Професійно-орієнтовані завдання як метод навчання іноземній мові у немовних ЗВО.pdf | 179,68 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.