Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/932
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДіордіца, С.Г.-
dc.contributor.authorПадухевич, О.В.-
dc.date.accessioned2013-12-16T08:47:51Z-
dc.date.available2013-12-16T08:47:51Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationДіордіца С. Г. Реалізація імітаційної моделі в управлінні каналами збуту продукції кондитерських підприємств / С. Г. Діордіца, О. В. Падухевич // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2010. – Вип. 39. - С. 52-57.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/932-
dc.description.abstractУ статті запропоновано та обґрунтовано використання моделі управління каналами збуту на базі методу системної динаміки дво- та триланкових виробничо-збутових систем. Проведено імітаційні експерименти процесу управління каналами збуту продукції. Надано рекомендації щодо використання модельного комплексу як типового в рамках досліджуваної галузі. The article requested and justified the use of models of distribution channels based on the method of system dynamics two and three links of production-supply systems. Simulation experiments process control sales channels are carrying out. The recommendations concerning using the model complex as a model in the studied industry are given.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський державний економічний університетru_RU
dc.titleРеалізація імітаційної моделі в управлінні каналами збуту продукції кондитерських підприємствru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 39



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.